مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-19سياسي

حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از صدور حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به صدور حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده، گفت: در راستای نظارت بر اجرای قانون حفظ و نگهداری موقوفات، با صدور حکم قضایی از متصرفینی که بصورت غاصبانه و به قصد غلبه و استیلا بر اراضی مبادرت به تصرف چندین ساله، به زراعت پرداخته بودند با هماهنگی نماینده دادگستری، نماینده فرماندهی انتظامی استان، واحد حقوقی اداره کل و اوقاف شهرستان شهرکرد از اراضی رفع تصرف شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به زمین های موقوفه تصرف شده در روستای دستگرد ادامه داد: مزرعه شیخ رجب که قبل از انقلاب اسلامی تصرف شده بود، در سال 89 حکم رفع تصرف صادر و پس از 10 سال پیگیری و پرونده دعاوی و نهایتا با اجرای حکم صادره در تیرماه 99،  57 هکتار از اراضی مذکور احیاء که منبعد طبق نیت واقف به این موقوفه رسیدگی خواهد شد.

  امیری توضیح داد: این مزارع شامل 2 هکتار باغ و اشجار مثمر بوده و الباقی مزرعه، مرتع قابل بهره برداری و زمین بایر است که در این خصوص، طبق نظر کارشناسی حق و سهم زارعانه آنها محاسبه و از سوی اوقاف پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شد

حکم خلع ید و رفع تصرف 57 هکتار از اراضی موقوفه دستگرد امامزاده صادر شد