مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-19سياسي

بزرگراه اهر- تبریز برای 15 سال پیش طراحی شده بود


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تشریح برخی از مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: اگر بزرگراه اهر- تبریز به بهره برداری برسد، بازهم با مشکل روبرو خواهیم بود، - چراکه این بزرگراه برای 15 سال پیش طراحی شده و پاسخگوی افزایش تردد خودروها نخواهد بود.

احمد محرم زاده در نشست صمیمی با فعالان هنری و فرهنگی شهرستان اهر، اظهار کرد: متاسفانه با وجود ظرفیت های بالقوه و حمایت های همه جانبه دولت، هنوز هم نسبت به شهرستان های همتراز خود به شدت از نظر توسعه و پیشرفت عقب هستیم.

وی ادامه داد: در سفر اخیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان به اهر، تصمیماتی در خصوص ورودی های شهرستان از جمله دوبانده کردن مسیر جاده ورزقان از سمت اهر، تکمیل تقاطع همسطح روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، احداث پل در تقاطع روستای کقالق، ساماندهی نخاله گیرها در جاده کلیبر و جابجایی بلوار در ورودی این مسیر که از جمله دغدغه های مردم بود، گرفته شد و باید در تکمیل و اجرای این تصمیمات هرچه سریع تر اقدام شود.

وی گفت: برای پیشرفت و توسعه یک شهر نیازمند توسعه همه جانبه در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستیم و باید تمام مسئولان ادارات و مدیران ارشد برای رسیدن به این هدف مهم تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه اهر- تبریز برای 15 سال پیش طراحی شده بود

بزرگراه اهر- تبریز برای 15 سال پیش طراحی شده بود