مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-19اقتصادي

سند سلامت اجتماعی نیروی کار در فارس تدوین می شود


مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تدوین سند سلامت اجتماعی نیروی کار با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید خبرداد.

- ایسنا/فارس مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تدوین سند سلامت اجتماعی نیروی کار با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید خبرداد.

خادم الحسینی یکشنبه 29 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ملی ارتقاء سلامت اجتماعی در جامعه کار وتولید (ساج ) با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی و انجمن مددکاری ایران به منظور تدوین سند سلامت اجتماعی نیروی کار در دست اقدام است، عنوان کرد: تاشهریورماه 99 این مهم برای اجرا به همه استانها ابلاغ می شود.

او افزود: مطالعه نظام سلامت کارگران کشور نشان می دهد که نیازمند تدوین برنامه ملی سلامت اجتماعی نیروی کار در جامعه کار وتولید با هدف پیشگیری، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی هستیم، زیراحداقل در یک دهه گذشته نشانگرهای سلامت کارگران در بیماری های غیر واگیر، اختلالات روانی و آسیب های اجتماعی رو به بهبود نبوده و باید تلاش کنیم با استقرار مداخلات پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند برنامه ملی کاج میزان شیوع و بروز آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سلامت اجتماعی نیروی کار در فارس تدوین می شود

سند سلامت اجتماعی نیروی کار در فارس تدوین می شود