مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-19فرهنگي

ممنوعیت اکران اینترنتی محمد رسول الله(ص) در هند


در حالی که قرار بود از 2 روز آینده فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی در یکی از سامانه های اینترنتی هندوستان به نمایش در آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پس از درج شکواییه گروهی سازمان اهل سنت رضا آکادمی، اَنیل دشمُخ وزیر امور داخلی ایالت مهاراشترا در نامه ای خطاب به وزیر امور الکترونیک و تکنولوژی دولت مرکزی هند از وی درخواست کرد تا از اکران فیلم محمد رسول الله(ص) در همه شبکه های مجازی ممانعت به عمل آید.

این نامه شامل سه بند است و در عنوان این نامه با استناد به ماده 69A مصوب سال 2000 از وزیر امور الکترونیک و تکنولوژی دولت مرکزی خواسته شده است که از نمایش این فیلم در تمامی شبکه های اجتماعی هندوستان جلوگیری شود.

طبق گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در بندهای این نامه آمده است که: 1.

       دولت مهاراشترا شکواییه ای را از سوی سازمان رضا آکادمی دریافت کرده است، که در آن خواستار ممنوعیت اکران فیلم محمد رسول الله(ص) شده اند.

در این شکایت ادعا می شود که این فیلم به شدت باعث جریحه دار شدن احساسات مردم مسلمان هند می شود و  این جماعت خاص این فیلم را موهن اعلام کرده اند.

این فیلم بالقوه می تواند باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان مسلمان در کشور شود و ممکن است باعث تنش های مذهبی و پیامدهای آن در کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت اکران اینترنتی محمد رسول الله(ص) در هند

ممنوعیت اکران اینترنتی محمد رسول الله(ص) در هند