مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-19سياسي

راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاهای کرمانشاه


کرمانشاه_ مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاهای کرمانشاه به همت سپاه در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ کامران هزارخانی صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد در سنقر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سنوات گذشته در قالب طرح های محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: امسال هم به لطف خداوند و با حمایت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه های مختلفی را در استان تعریف و برنامه ریزی کرده ایم تا در سال جهش تولید کمک حال مردم باشیم.

وی اشاره ای به این پروژه ها داشت و طرح های آبخیزداری، ساخت جاده های روستایی، منازل افراد کم برخوردار و اشتغال زایی را بعنوان نمونه عنوان کرد.

سرهنگ هزارخانی، راه اندازی 20 کارگاه تولیدی در روستاها به ارزش هر کارگاه 150 میلیون تومان را از طرح های اشتغال زایی در سال جاری برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در زمینه پرورش دام های سنگین و سبک قراردادهایی در قالب زنجیره ارزش با 500 خانوار با تضمین خرید در دستور کار قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاهای کرمانشاه

راه اندازی کارگاه های تولیدی در روستاهای کرمانشاه