مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-19بين الملل

شکایت ایالت اورگان آمریکا از مأموران فدرال، همزمان با ادامه ناآرامی ها


همزمان با جو تشنج آمیز در پورتلند به خاطر اعتراضات شبانه که به مدت هفت هفته ادامه داشته و اکنون مقامات محلی را در مقابل دولت ترامپ قرار داده، - همزمان با جو تشنج آمیز در پورتلند به خاطر اعتراضات شبانه که به مدت هفت هفته ادامه داشته و اکنون مقامات محلی را در مقابل دولت ترامپ قرار داده، دادستان کل شهر اورگان به دنبال دستوری برای متوقف کردن دستگیری مردم از سوی مأموران فدرال در این شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس گزارش اورگان لایو ، مأموران فدرال، که برخی استتار کرده و برخی دیگر یونیفورم های امنیتی تیره این شهر را پوشیده اند، آخر شب جمعه دست کم دو مرتبه به منظور درهم شکستن جمعیت از گاز اشک آور استفاده کردند.

تظاهرات علیه نژادپرستی سیستماتیک و خشونت پلیس، از زمانی که پلیس مینیاپولیس جورج فلوید را در 25 ماه مه (5 خرداد) کشت، هر روز در بزرگ ترین شهر اورگان (پورتلند) اتفاق افتاده است.

رییس جمهور دونالد ترامپ این بی نظمی ها را تقبیح کرده و چاد وولف ، وزیر امنیت ملی آمریکا نیز در بازدیدی از شهر پورتلند، معترضان را آنارشیست های بی قانون خوانده است.

پیش از گفتار و اعمال تهاجمی مقامات فدرال، تد ویلر ، شهردار اورگان و دیگر مقامات محلی گفته بودند گروه کوچکی از فعالان خشن در حال منحرف کردن پیام اعتراضات مسالمت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ایالت اورگان آمریکا از مأموران فدرال، همزمان با ادامه ناآرامی ها

شکایت ایالت اورگان آمریکا از مأموران فدرال، همزمان با ادامه ناآرامی ها