مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-19سياسي

4000 کودک کرمانی دچار اختلال رفتاری هستند


مدیر کل بهزیستی استان با بیان این که استان کرمان با اشاره به راه اندازی مرکز کودک روان در کرمان گفت: چهار هزار از کودکان استان دچار اختلا رفتاری هستند.

- عباس صادق زاده در گفتگو با خبرنگار مهر به مشارکت مردم در حوزه بهزیستی اشاره کرد و بیان داشت: مردم بزرگترین شریک اجتماعی در حوزه بهزیستی هستند ضمن اینکه در این راستا با هزار و 200 مؤسسه و نهاد مختلف همکاری داریم.

وی با بیان اینکه استان کرمان نماد خیرخواهی است، افزود: بیش از 95 درصد از فعالیت ها در بهزیستی توسط مردم انجام می شود.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: امسال با شیوع بیماری کووید 19 متوجه شدیم که آستانه تحمل جامعه و خانواده ها نسبت به این موضوع چقدر پایین است و در جامعه شاهد گرفتاری هایی در ارتباط با این بیماری بودیم.

صادق زاده تصریح کرد: هر ساله بهزیستی در آستانه هفته بهزیستی شعاری در نظر می گیرد و امسال با شعار شفافیت، تحول و ارتقای سلامت اجتماعی در خانواده به استقبال این هفته می رود.

وی با بیان اینکه ما آمادگی داریم که مورد نقد مردم قرار گیریم، افزود عمده کار بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی و مسأله پیشگیری است لذا عده ای تصور می کنند که ما متولی برخی از اقشار مثل سالمندان و معلولان هستیم اگر چه این هم به عنوان بخش کوچکی از کار بزرگ بهزیستی محسوب می شود اما ما در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 کودک کرمانی دچار اختلال رفتاری هستند

4000 کودک کرمانی دچار اختلال رفتاری هستند