مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-19اجتماعي

39میلیارد تومان خسارت سالانه فعالیت کانونهای گردوغبار در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کانونهای فرسایش بادی در استان اصفهان با وسعت یک میلیون و 90 هزار هکتار بالغ بر 39میلیارد تومان در سال خسارت به همراه دارند.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به 3 میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی بیابانی در استان اصفهان اظهار داشت: بیبان های استان اصفهان در همجواری کویر مرنجاب در استان سمنان، کویر سیاه کوه در استان یزد، کویر طریق الرضا در استان خراسان جنوبی به عنوان کانون های مستعد خیزش ریزگرد گزارش شده است.

وی افزود: الگوهای جوی در استان اصفهان، عمدتاً با وزش باد غرب و جنوب غربی همراه است و با متوسط بارش 120 میلیمتر در سال و همچنین، وزش باد شرقی-غربی در فصل تابستان زمینه فعالیت کانون های گردوغبار در استان اصفهان فراهم می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به شناسایی 16 کانون بحران فرسایش بادی در شهرستان های اردستان، آران و بیدگل، کاشان، خوروبیابانک، نایین، برخوار و اصفهان تصریح کرد: کانون های فرسایش بادی با وسعت یک میلیون و 90 هزار هکتار بالغ بر 39 میلیارد تومان در سال خسارت به همراه دارند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با اثرات سو کانون های فرسایش بادی در استان اصفهان، 307 هزار هکتار از اراضی مناطق متأثر، به جنگل های دست کاشت مجهز شدند، گفت: با گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39میلیارد تومان خسارت سالانه فعالیت کانونهای گردوغبار در اصفهان

39میلیارد تومان خسارت سالانه فعالیت کانونهای گردوغبار در اصفهان