مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-19سياسي

اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان سمنان/ تعطیلی مشاغل پرخطر


معاون سیاسی استاندار سمنان با اشاره به وضعیت رنگی برخی شهرهای استان بر اثر کرونا گفت: محدودیت های یک هفته ای و تعطیلی برخی صنوف برای مناطق قرمز و نارنجی استان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان های مهدی شهر و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، اظهار داشت: از امروز محدودیت های یک هفته ای در مناطق قرمز و نارنجی اعمال و طبق روال گذشته مشاغل پرخطر تعطیل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام دانشگاه ها و حوزه های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی جزو مشاغل پرخطر هستند که باید در این مدت از ادامه فعالیت پرهیز کنند.

لغو برگزاری نماز جماعت و مراسم و اجتماعات مختلف معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آموزشگاه ها و کلاس های تقویتی مدارس نیز در لیست این مشاغل پرخطر قرار دارند، افزود: در این مدت تمامی مشاغل اعلام شده ای که در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی فعالیت می کنند، تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان سمنان/ تعطیلی مشاغل پرخطر

اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان سمنان/ تعطیلی مشاغل پرخطر