مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-19اقتصادي

تداوم تعطیلی آرامستان های زنجان


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: تعطیلی آرامستان های زنجان (مزار بالا و پایین) و نیز آرامستان شهرداری ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: تعطیلی آرامستان های زنجان (مزار بالا و پایین) و نیز آرامستان شهرداری ادامه دارد.

محمد همتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط زنجان در بحث کرونا و نیز افزایش تعداد مبتلایان، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اخیر اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، آرامستان های زنجان شامل مزار بالا و پایین و نیز آرامستان شهرداری تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته نسبت به ایجاد مانع برای جلوگیری از حضور شهروندان اقدام شد، افزود: این کار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با توجه به حجم جمعیتی که در آرامستان حضور پیدا می کنند، انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع کرونا از شهروندان درخواست داریم بیش از 5 تا 10 نفر برای حضور در مراسم تدفین در آرامستان حضور پیدا نکنند، گفت: از شهروندان و صاحبان اموات نیز درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان، شرط حضور محدود بستگان درجه یک در نماز میت، تشییع و تدفین را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و یادآور شد: از حضور افرادی که هشدارهای بهداشتی را رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی آرامستان های زنجان

تداوم تعطیلی آرامستان های زنجان