مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 18:052020-07-18سياسي

نامه انجمن اسلامی پیام نور مشهد به فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی


اعضای انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور واحد مشهد در نامه ای خطاب به اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مسائل و چالش های این روزهای زنان ایرانی را در میان گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه پیام نور واحد مشهد در نامه ای خطاب به اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، مسائل و چالش های این روزهای زنان ایرانی را با آن ها در میان گذاشتند.

متن این نامه به شرح زیر است: اعضای محترم فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی سلام علیکم حضور متعهدانه و مسؤولانه شما را در این مکان مقدس خیر مقدم  عرض می کنیم.

تکیه زدن بر جایگاه مقدس خدمت! خدمت به مردمی که ماحصلِ نتیجه وفاداری و پای کار ماندنشان، جایگاه کنونی شماست! تعهدی بس خطیر که قبول آن،همتی می خواهد والا و عزمی راسخ! موضوع تقویت نهاد خانواده و جایگاه زنان با توجه به تلاش هایی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته هنوز به جایگاه مطلوبی که در خور آن است دست نیافته و دارای مشکلات راهبردی و زیرساختی است.

وجود معضلات و مشکلات فعلی در حوزه زنان و خانواده ماحصل عملکرد ناصواب مجلس در دوره های گذشته است، نگاه سیاسی و تک بعدی به مسائل و منطبق سازی قوانین اسلامی با کنوانسیون های بین المللی و عدم توجه به اسناد بالادستی و سیاست های کلان همچون سیاست های ابلاغی کلی خانواده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه انجمن اسلامی پیام نور مشهد به فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

نامه انجمن اسلامی پیام نور مشهد به فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی