مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 17:202020-07-18اقتصادي

«ایجاب»، سامانه هوشمند کارآفرینی


شرکت ایجاب در شرایطی که اقتصاد جهانی از ویروس کرونا آسیب دیده است، قصد دارد تا خلأ نبود سامانه های معرفی فرصت های کاری روزمره را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، شرکت ایجاب در شرایطی که اقتصاد جهانی از ویروس کرونا آسیب دیده است، قصد دارد برای مردم ایران کارآفرینی کند.

ایجاب یک سامانه هوشمند بین المللی است که میان افراد پر مشغله و افرادی که می توانند در انجام کارهای روزمره به آن ها کمک کنند، پل ارتباطی می زند.

در این سامانه سفارش دهنده و انجام دهنده کار، مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط هستند به طوری که هردو گروه از سود و منفعت این ارتباط مفید بهره مند می شوند.

سجاد یعقوبی از بنیان گذاران و مدیر عامل شرکت ایجاب در این رابطه گفت: ما در نظر داریم در یکسال آینده برای دویست و پنجاه نفر به صورت مستقیم موقعیت شغلی ایجاد کنیم.

علاوه بر این در یک سال آینده تعداد کاربرهای ما به بیش از 3 هزار نفر کاربر خواهد رسید که این تعداد از مردم می توانند درآمد قابل توجهی در این سامانه کسب کنند و کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند.

علیرضا فرهمند یکی دیگر از بنیانگذاران شرکت ایجاب در رابطه با فعالیت های استارت آپی این شرکت گفت: من بر این باورم که به جوانان ایرانی باید بیشتر از پیش اطمینان کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایجاب»، سامانه هوشمند کارآفرینی

«ایجاب»، سامانه هوشمند کارآفرینی