مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-18سياسي

رفع مشکلات انتخابات بدون اصلاح قانون امکان پذیر نیست


دبیر شورای نگهبان استان یزد با اشاره به مشکلاتی که در انتخابات وجود دارد، گفت: رفع مشکلات انتخابات بدون اصلاح قانون امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدناصر محمدی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: از نمایندگان مجلس می خواهیم که قانون اصلاح انتخابات مجلس که پیش نویس آن آمده است و چندین سال منتظر تصویب است را مصوب کنند تا همه چیز به صورت شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلاتی که در قانون وجود دارد سبب برخی مشکلاتی است که به عنوان مثال دلایل عدم تأیید یا رد صلاحیت افراد به صورت دقیق و شفاف به آنها اعلام شود.

دبیر شورای نگهبان در استان یزد گفت: مدیران شورای نگهبان هم نسبت به اصلاح این قانون و رفع این مشکلات تاکید دارند و باید قبول کنیم این مسائل تنها با اصلاح قوانین برطرف می شود.

عزیزالله سیفی معاون شورای نگهبان یزد هم در این دیدار اظهار داشت: در استان یزد علاوه بر هیئت های نظارت تشکیل شده، 3 هزار و 67 نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به برگزاری هرچه بهتر این انتخابات کمک کردند و بیش از 150 جلسه برای آن برگزار شد.

وی ادامه داد: 178 جلسه هیئت اجرایی هم در این استان برگزار شد و برای این افراد 260 ساعت کلاس آموزشی برگزار شد تا جلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات انتخابات بدون اصلاح قانون امکان پذیر نیست

رفع مشکلات انتخابات بدون اصلاح قانون امکان پذیر نیست