مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-18سياسي

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور «یک نه بزرگ»/ «کرونا» سوژه کارتونیست ها شد


نمایشگاه «یک نه بزرگ» که شامل 27 اثر از هنرمندان و کارتونیست های کشوری است با تلاش حوزه هنری کرمانشاه به صورت مجازی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، فراخوان یک نه بزرگ که حاصل ایده و تفکر خلاقانه خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه است، با ایجاد نمایشگاه مجازی در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری کرمانشاه به نشانی www.

artkermanshah.

ir متشکل از 27 اثر تولید شده توسط کارتونیست های کشوری است که به مدت یک ماه در فضای مجازی و سایت ها در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب، عنوان داشت: همانطور که بیماری کرونا به طرز گسترده ای در جامعه شیوع پیدا کرده و به سبب آن هنرمندان کلیه رشته های هنری با جدیت به خلق آثار متنوع در ارتباط با این ویروس منحوس پرداختند، این ظرفیت هم وجود دارد که برای اپیدمیِ مضر و منفعل کننده، مثل تنبلی و فرار از کار، راحت طلبی، دروغ گفتن، تهمت زدن، تفرقه افکنی و چاپلوسی، ریا و تزویر که بخشی از موضوعات نمایشگاه یک نه بزرگ را تشکیل می دهد، واکنش سریع و ضروری از طرف همه ارگان ها، نهادها و هنرمندان سراسر کشور صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور «یک نه بزرگ»/ «کرونا» سوژه کارتونیست ها شد

افتتاح نمایشگاه کاریکاتور «یک نه بزرگ»/ «کرونا» سوژه کارتونیست ها شد