مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-18سياسي

لزوم اتحاد و مطالبه گری در ترویج عفاف و حجاب/ چادرِ زن مانع هیچ کاری نیست


دبیر اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس گفت: در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب لازم است به صورت همگانی اقدام شود و با روحیه مطالبه گری و اتحاد معروف ها در جامعه گسترش و از امور نهی شده پرهیز شود.

- فاطمه معروفی مسؤول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس از شهرقدس، با اشاره به رابطه عفت درونی با حجاب بیرونی اظهار کرد: عفت یک پوشش درونی در مقابل افکار و امیال نفسانی و شیطانی و حجاب یک پوشش ظاهری در مقابل نگاه ها و جلوگیری از سوءاستفاده از زن است؛ حجاب و عفاف به هم مرتبطند و هریک دیگری را حفظ می کند البته که ارزش عفاف بالاتر بوده و اگر انسان عفیف نباشد یا حجاب ندارد و یا اینکه حجابش آن کارآیی لازم را نخواهد داشت.

  وی افزود: از دوران راهنمایی موفق شدم که بهترین انتخاب یعنی چادر را داشته باشم و از همان موقع هیچ وقت چادر را از سرم بر نداشتم چون معتقدم که وقتی خود انسان اندک تقوای درونی داشته باشد همچنین وقتی با طینت و طبیعت کائنات همراه می شود(که هر چیزی پوششی داره) عقل او حکم کرده و حجاب را انتخاب می کند.

  مسؤول دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس با اشاره به نقش خانواده در انتخاب پوشش مناسب فرزندان گفت: وقتی در انتخاب عقل حکم می کند و عشق به چادر سیده النساء العالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتحاد و مطالبه گری در ترویج عفاف و حجاب/ چادرِ زن مانع هیچ کاری نیست

لزوم اتحاد و مطالبه گری در ترویج عفاف و حجاب/ چادرِ زن مانع هیچ کاری نیست