مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-18سياسي

پرداخت حقوق به نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف از تیرماه


این قشر از نیروها هیچگونه منبع درآمدی دیگری ندارند و تمامی وقت و جوانی خود را صرف خدمت در شوراهای حل اختلاف کرده اند.

  - مدیر کل آمار و برنامه ریزی مرکز شورای حل اختلاف گفت: نیروهای افتخاری شاغل در شوراهای حل اختلاف از تیر ماه حداقل حقوق مطابق با قانون کار دریافت می‌کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از مرکز توسعه حل اختلاف، یکی از مطالبی که در جلسات دو ماهه اخیر شورای مدیران مرکز توسعه حل اختلاف که با حضور هادی صادقی ریاست مرکز و مدیران وی مورد بحث قرار گرفت، ارائه شیوه نامه پیشنهادی محاسبه و پرداخت پاداش برای نیروهای افتخاری شاغل در شوراهای حل اختلاف بود.

محمدی مدیر کل آمار و برنامه ریزی مرکز و دبیر جلسات، اظهارداشت: این طرح که با هدف پرداخت مناسب‌تر برای نیروهای فاقد شغل تنظیم شده است، سعی بر این دارد تا باتوجه به منابع مالی در اختیار مرکز و تامین آن از خزانه، نظام پرداخت برای این نیروها را به قانون کار نزدیک کند.

وی افزود: امسال نیز همانند سالیان قبل تعرفه های محاسباتی برای تمامی اعضا ارتقا یافته و در سال 99 این رشد به 30 درصد رسیده است.

محمدی اظهارداشت: در روش محاسباتی جدید، نیروهای فاقد شغل از حمایت‌های مالی ویژه ای برخوردار می شوند زیرا این قشر از نیروها هیچگونه منبع درآمدی دیگری ندارند و تمامی وقت و جوانی خود را صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق به نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف از تیرماه

پرداخت حقوق به نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف از تیرماه