مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-18فرهنگي

جزییات تازه از ساخت سریال خانگی «موچین» با مجوز صداوسیما/ ناظر داشتیم


حسین تبریزی کارگردان «موچین» درباره دریافت مجوز این سریال شبکه نمایش خانگی از معاونت فضای مجازی صداوسیما به جای وزارت ارشاد و نیز فرآیند تولید این سریال توضیحاتی ارائه کرد.

- حسین تبریزی کارگردان موچین درباره دریافت مجوز این سریال شبکه نمایش خانگی از معاونت فضای مجازی صداوسیما به جای وزارت ارشاد و نیز فرآیند تولید این سریال توضیحاتی ارائه کرد.

حسین تبریزی کارگردان موچین که این سریال را با مجوز معاونت فضای مجازی صداوسیما در شبکه نمایش خانگی عرضه کرده است، درباره تفاوت فرآیند دریافت مجوز تولید سریال خانگی از صداوسیما به جای وزارت ارشاد به خبرنگار مهر بیان کرد: من یک فیلمساز هستم و با معیارهای هر نهاد و مرجعی که برای ما مجوز صادر می کند، اثرم را می سازم.

به طور مثال اگر مجوز ما از تلویزیون صادر می شود این مرجع معیارهایی دارد که ما مجبور به رعایت آن ها هستیم که نسبت به سریال موچین نیز همین اتفاق رخ داد.

این کارگردان درباره تفاوت نظارت معاونت فضای مجازی صداوسیما با وزارت ارشاد و آنچه که در خروجی کارش دیده می شود، گفت: موچین اولین سریالی است که از صداوسیما مجوز گرفته است.

با این حال من خودم سال هاست در تلویزیون کار می کنم و اگر این مجوز را ارشاد می داد، باز هم خروجی کارم و معیارهایم همین بود که در سریال دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از ساخت سریال خانگی «موچین» با مجوز صداوسیما/ ناظر داشتیم

جزییات تازه از ساخت سریال خانگی «موچین» با مجوز صداوسیما/ ناظر داشتیم