مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-18اقتصادي

نوغانداران تسهیلات ویژه دریافت می کنند


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور از پرداخت تسهیلات ویژه به نوغانداران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عدیل سروی زرگر گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی با یک صندوق کارآفرینی، تسهیلات به نوغانداران پرداخت خواهد شد.

وی افزود: برای این منظور طرح مشترکی در حال تدوین است تا از منابع این صندوق، تسهیلات با کارمزد 4 درصد برای مناطق مرزی و کارمزد 6 درصد برای مناطق غیر مرزی برای مشاغل نوغانداری پرداخت شود.

سروی زرگر با اشاره به اینکه رایزنی هایی نیز با یک بانک قرض الحسنه برای پرداخت تسهیلات در حال انجام است، یادآور شد: تسهیلات این بانک به صورت پایلوت در 7 استان تولید کننده عمده پیله ابریشم از جمله گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان و آذربایجان شرقی پرداخت خواهد شد.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به اینکه در سال جاری 46 هزار و 502 جعبه تخم نوغان در استان های مختلف کشور توزیع شده است، گفت: میزان توزیع تخم نوغان در سال گذشته 39 هزار و 766 جعبه بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع تخم نوغان در سال جاری 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: در طول 12 سال گذشته، بیشترین میزان توزیع در سال جاری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوغانداران تسهیلات ویژه دریافت می کنند

نوغانداران تسهیلات ویژه دریافت می کنند