مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-18اقتصادي

تولید تیشرت از شیر فاسد!


استارتاپی آمریکایی در یک اقدام جالب از شیرفاسد پوشاک زیست تخریب پذیر تولید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، یک شرکت آمریکایی واقع در لس آنجلس، شیر فاسد را به تیشرت های سازگار با محیط زیست تبدیل می کند، اما جای نگرانی نیست، زیرا این لباس ها بوی خوبی دارند و قرار نیست بوی شیر فاسد بدهند.

صنعت مد و پوشاک شاهد تغییراتی است که می تواند آن را با مواد جایگزین مختلف مانند کاکتوس و حتی چرم آناناس متحول کند، بنابراین شاید این روزها خبر تبدیل شیر به لباس جای تعجب چندانی نداشته باشد.

این استارت آپ موسوم به "Mi Terro" با استفاده از زیست فناوری(بیوتکنولوژی) برای مهندسی مجدد برخی از قسمت های مواد غذایی فاسد به الیاف پایدار که تیشرت های زیست تخریب پذیر را تشکیل می دهند، استفاده می کند.

این فناوری آینده گرایانه می تواند جایگزین استفاده از پلاستیک در صنایع مد، پزشکی و بسته بندی شود و یک فناوری بسیار مهم است، چرا که طبق گفته این شرکت، سالانه 128 میلیون تن شیر فاسد می شود و هدر می رود و 3.

3 میلیارد تن گازهای گلخانه ای تولید می کند.

"رابرت لو" مدیرعامل این شرکت اولین بار پس از بازدید از دامداری عموی خود در چین در سال 2018 متوجه این مشکل شد و با چشم خود مقدار شیری را که همان ابتدا از دست می رود، دید و با انجام تحقیقات، متوجه شد که این مسئله در مقیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تیشرت از شیر فاسد!

تولید تیشرت از شیر فاسد!