مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-18سياسي

رونمایی از شبیه ساز هواپیمای ایلیوشین گامی موثر در آموزش خلبانان است


با رونمایی از شبیه ساز هواپیمای ایلیوشین یک گام موثر در راستای آموزش خلبانان نیروی هوایی ارتش برداشته شد.

-  فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: با رونمایی از شبیه ساز هواپیمای ایلیوشین یک گام موثر در راستای آموزش خلبانان نیروی هوایی ارتش برداشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سامانه شبیه ساز پرواز ایلیوشین 76 نیروی هوایی ارتش که به تازگی رونمایی شد گفت: نیروی هوایی ارتش تا کنون شبیه سازهای زیادی را برای ناوگان ترابری نهاجا ساخته بود، اما در عرصه نیمه سنگین و سنگین گامی بر نداشته بودیم که با رونمایی از شبیه ساز پرواز هواپیمای ایلیوشین یک گام موثر در راستای آموزش خلبانان نیروی هوایی ارتش برداشته شد.

وی افزود: اهمیت این سامانه در آنجاست که خلبانان ما قبلا مجبور بودند برای آموزش به کشورهای خارجی اعزام شوند که در برخی اوقات هم این دوره ها از سوی آن کشورها لغو می شد و یا انجام آن را به سختی قبول می کردند.

البته این مسئله را هم باید مطرح کرد که برای امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه با وجود صرف هزینه های بالا آموزش های لازم از سوی کشورهای خارجی به ما ارائه نمی شد، اظهار کرد: خوشبختانه با ساخت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شبیه ساز هواپیمای ایلیوشین گامی موثر در آموزش خلبانان است

رونمایی از شبیه ساز هواپیمای ایلیوشین گامی موثر در آموزش خلبانان است