مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-18اجتماعي

آخرین وضعیت مهم ترین پروژه های «کانال هدایت آب های سطحی» در تبریز


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این که احداث کانال هدایت آب های سطحی جزو اولویت های شهرداری است، گفت: با احداث و تکمیل این کانال ها، گام مهمی در جهت هدایت آب های سطحی برمی داریم.

- آخرین وضعیت مهم ترین پروژه های کانال هدایت آب های سطحی در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با بیان این که احداث کانال هدایت آب های سطحی جزو اولویت های شهرداری است، گفت: با احداث و تکمیل این کانال ها، گام مهمی در جهت هدایت آب های سطحی برمی داریم.

محمدحسین اسحقی در خصوص آب گرفتگی برخی از معابر طی بارندگی هفته گذشته، اظهار کرد: این آبگرفتگی در بهترین شهرهای جهان نیز ممکن است اتفاق بیفتد و فقط مختص به تبریز نیست، چراکه وقتی باران در یک مدت زمان کوتاه به شدت به یک نقطه ببارد آبگرفتگی شکل می گیرد.

البته این موضوع را توجیه نمی کنیم ولی در تلاشیم با احداث کانال ها، مشکل آبگرفتگی معابر تبریز را برطرف کنیم.

وی با بیان این که در ابتدای سال جاری شاهد بارش های مداوم و با حجم بالای باران بودیم، ادامه داد: همیشه در فصل بهار با مشکل آبگرفتگی در تبریز مواجه بودیم اما امسال شاهد آبگرفتگی ها در شهر نبودیم و با این حجم از بارش باران در ابتدای سال باید سیل اتفاق می افتاد که کانال های هدایت آب های سطحی نقش مهمی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مهم ترین پروژه های «کانال هدایت آب های سطحی» در تبریز

آخرین وضعیت مهم ترین پروژه های «کانال هدایت آب های سطحی» در تبریز