مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-18اقتصادي

تثبیت اشتغال بیش از 16 هزار کردستانی با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، زمینه تثبیت اشتغال 16 هزار و 450 نفر در استان فراهم شده است.

- محمد دره وزمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: هدف از ایجاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مسئولان، نمایندگان دستگاه های اجرایی، روسای بانک ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی به صورت مستمر و منظم برگزار می شود کمک به کسانی است که برای تولید و اشتغال در زمینه های مختلف اقتصادی آمادگی دارند و تاکنون بیش از 65 درصد مصوبات آن اجرایی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: با مصوبات اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون زمینه تثبیت اشتغال 16 هزار و450 نفر در این استان فراهم شده است.

دره وزمی از شروع فعالیت این کارگروه از سال 1394 در استان خبر داد و افزود: در این مدت116 جلسه کمیته کارشناسی و 127 جلسه اصلی به منظور بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و بخش خصوصی و سرعت بخشیدن به اشتغال تشکیل شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان ادامه داد: تاکنون در این کارگروه، مشکلات و مطالبات بخش خصوصی برای تولید و اشتغال بررسی که در مجموع از یک هزارو 524 مصوبه صادر شده یک هزارو 72موردآن انجام شده و نسبت به تصمیم مناسب و حل مسائل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت اشتغال بیش از 16 هزار کردستانی با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل

تثبیت اشتغال بیش از 16 هزار کردستانی با اجرایی شدن مصوبات کارگروه تسهیل