مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-18اقتصادي

افزایش 25 درصدی نرخ حمل و نقل عمومی در سنندج


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: امسال نرخ های تعیین شده نسبت به سال گذشته بطور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.

- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد: افزایش 25 درصدی نرخ حمل و نقل عمومی در سنندج ایسنا/کردستان رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: امسال نرخ های تعیین شده نسبت به سال گذشته بطور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.

امیر جمشید نژاد اظهار کرد: هر ساله جلسات متعددی با حضور نمایندگان آژانس های تاکسی تلفنی و وانت تلفنی جهت افزایش نرخ برگزار می شود.

وی بیان کرد: پس از نهایی شدن نرخ های تعیین شده پیشنهادی؛ این نرخ ها به شورای اسلامی شهر جهت تصویب تقدیم شده و پس از تصویب به فرمانداری ارجاع می شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج افزود: از تصویب کمیته انطباق فرمانداری نرخ های جدید تعیین و به آژانس ها ابلاغ خواهد شد.

وی از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: این نرخ ها نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی نرخ حمل و نقل عمومی در سنندج

افزایش 25 درصدی نرخ حمل و نقل عمومی در سنندج