مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-18سياسي

300 مداح در سطح استان ایلام فعالیت دارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به فعالیت 300 مداح در سطح استان ایلام، گفت: انتخابات کانون های مداحان سوم مردادماه در استان برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات کانون مداحان استان ایلام و همچنین انتخابات کانون های مداحان در شهرستان های استان ایلام در تاریخ سوم مرداد ماه سال جاری با مشارکت مداحان مستمر و فعال در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: کانون مداحان یکی از تشکل های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات است که با هدف ساماندهی مداحان و پیگیری امورات مربوط به مداحان آموزش و ارتقای سطح علمی آنان، آسیب شناسی و مقابله با انحرافات و آسیب های حوزه مداحی تشکیل شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: کانون مداحان با همکاری سازمان بسیج مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی در طول سال برنامه های مختلف و متنوع آموزشی را برای مداحان در دستور کار قرار دارند.

فتاحی ادامه داد: هدف از این برنامه ها ساماندهی و جذب استعدادهای درخشان در حوزه مداحی، آموزش و ارتقای آنها و همچنین ایجاد وحدت رویه در مناسبت های مختلف تبلیغی و مناسبت های دینی است.

وی تصریح کرد: این انتخابات هر چهار سال یک بار توسط سازمان تبلیغات برگزار می شود و امیدواریم که در انتخابات سال جاری نیز مداحان پرتوان و کسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 مداح در سطح استان ایلام فعالیت دارند

300 مداح در سطح استان ایلام فعالیت دارند