مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-18سياسي

انتخابات کانون مداحان استان ایلام سوم مرداد برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: انتخابات کانون مداحان استان ایلام و انتخابات کانون های مداحان در شهرستان های استان ایلام در سوم مرداد ماه سال جاری با مشارکت مداحان مستمر و فعال در سطح استان برگزار می شود.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: انتخابات کانون مداحان استان ایلام و انتخابات کانون های مداحان در شهرستان های استان ایلام در سوم مرداد ماه سال جاری با مشارکت مداحان مستمر و فعال در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: کانون مداحان یکی از تشکل های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات است که با هدف ساماندهی مداحان و پیگیری امورمربوط به مداحان آموزش و ارتقاء سطح علمی آنان، آسیب شناسی و مقابله با انحرافات و آسیب های حوزه مداحی تشکیل شده است.

وی گفت: کانون مداحان با همکاری سازمان بسیج مداحان وسازمان تبلیغات اسلامی در طول سال برنامه های مختلف و متنوع آموزشی را برای مداحان در دستور کار خودشان دارند و هدف از این برنامه ها هم ساماندهی و جذب استعدادهای درخشان در حوزه مداحی، آموزش و ارتقاء آن ها و همچنین ایجاد وحدت رویه در مناسبت های مختلف تبلیغی و مناسبت های دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کانون مداحان استان ایلام سوم مرداد برگزار می شود

انتخابات کانون مداحان استان ایلام سوم مرداد برگزار می شود