مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-18اقتصادي

54 هزار تن سیمان از پایانه مرزی «میلک» به افغانستان صادر شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از صادرات 54 هزار تن سیمان سیستان در قالب 2 هزار و 56 سفر ناوگان باری از طریق پایانه مرزی «میلک» از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

- زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان از صادرات 54 هزار تن سیمان سیستان در قالب 2 هزار و 56 سفر ناوگان باری از طریق پایانه مرزی میلک از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان سیستان اظهار داشت: تاکنون اقدامات مطلوبی از سوی سازمان متبوع نظیر حذف یک طرفه عوارض رودپاس در مرز میلک به منظور تسهیل صادرات سیمان به کشور افغانستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی علاوه بر اشتغالزایی مستقیم، سبب ایجاد رونق در سایر بخش های اقتصادی مرتبط از جمله حمل و نقل نیز شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 315 هزار و 469 تن سیمان با 12 هزار و 580 دستگاه ناوگان حمل و نقل باری سیستان و بلوچستان به مقاصد داخل کشور حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایجاد بستر مناسب جاده ای و تأمین حمل و نقل ایمن را از اقدامات این سازمان در راستای ایجاد رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 هزار تن سیمان از پایانه مرزی «میلک» به افغانستان صادر شد

54 هزار تن سیمان از پایانه مرزی «میلک» به افغانستان صادر شد