مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-18سياسي

داوطلبان کنکور برای 31 مرداد آماده باشند


به گفته معاون حقوقی و مور مجلس آموزش و پرورش داوطلبان باید برای کنکور 31 مرداد آماده باشند و هر تصمیمی برای تغییر یا ابقای این تاریخ بر عهده ستاد کروناست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش داریم، اظهار کرد: اگر معتقدیم 2030 جز خیانت چیز دیگری نیست، باید روی سند تحول بنیادین سرمایه گذاری کنیم و نیاز به همکاری دیگر دستگاه هاست.

او ادامه داد: پیشنهاد ارائه طرح مشترک میان وزارت آموزش وپرورش و مجلس برای ساماندهی موضوع ساماندهی نیروی انسانی نیازمند الزاماتی است تا با اصل 75 قانون اساسی مغایرت نداشته باشد بنابراین پیشنهاد دارم آقای نوبخت و آقای انصاری هم در کمیسیون آموزش دعوت شوند تا موضوع به نتیجه برسد همچنین از مجلس انتظار داریم تا در برنامه هفتم توسعه به موضوع نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به موضوع کمبود 197 هزار نفری نیروی انسانی هم اشاره و تصریح کرد: باید تعدادی از این کمبود را جبران کنیم که یک راهکار، استخدام از طریق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان است و مجوز 27 هزار و 300 نفر را برای امسال داریم علاوه بر آن 20 هزار خروجی از دانشگاه فرهنگیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان کنکور برای 31 مرداد آماده باشند

داوطلبان کنکور برای 31 مرداد آماده باشند