مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-18فرهنگي

پلورالیسم در موسیقی پست تونال منتشر شد


کتاب «پلورالیسم در موسیقی پست تونال» توسط نشر افکار منتشر شد.

- کتاب پلورالیسم در موسیقی پست تونال توسط نشر افکار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب پلورالیسم در موسیقی پست تونال نوشته علی احمدی فر یازدهمین جلد از مجموعه ی موسیقی جهان در نشر افکار است که در 165 صفحه قطع وزیری به بهای چهل هزار تومان منتشر شده است.

نویسنده در مقدمه خود با شرحی بر موسیقی مدرن و پست مدرن و نیز مفاهیم موسیقی تونال و پست تونال، می نویسد: تجربه ­گرایی­ ای که از اوایل قرن بیستم آغاز گشت، با وجودِ تمامی دستاوردهای مدرنیسم، موسیقیِ بعد از جنگ جهانی دوم و به خصوص در دهه­ های 60 و 70 با امتزاج و اختلاطِ عناصر مختلف و بازگشت به گذشته و موسیقیِ تونال در نیمه دوم قرن بیستم، باعث شروع پست­ مدرنیسم می شود.

سوال تاریخیِ تاریخ معاصر این است که پست­ مدرنیسم رو به جلو حرکت می ­کند یا رو به عقب؟ تصویری که به دست می ­آید، این گونه است که به طور کل، المان­ های مکاتب و نگرش­ های هنری مختلف، متفاوت و متضادِ کلاسی­سیسم، رمانتی­سیسم، امپرسیونیسم، اکسپرسیونیسم، مینی­مالیسم، سریالیسم، موسیقی اکسپریمنتال، موسیقی کانسپچوال، موسیقی باروک، قرون وسطی و رنسانس، موسیقی­ های محلی و بومی، میکروتونالیته، موسیقی جاز و راک و پاپ، موسیقی تصادفی و بسیاری عوامل متضاد آهنگساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلورالیسم در موسیقی پست تونال منتشر شد

پلورالیسم در موسیقی پست تونال منتشر شد