مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-18حوادث

یک فرد مفقود شده در سیلاب خراسان شمالی پیدا شد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: تیم های جست و جوی جمعیت هلال احمر در عملیاتی 15 ساعته، فرد مفقود شده در سیلاب روستای شیخ بجنورد را پیدا کرده و تحویل خانواده دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ابوالفضل محبان با تشریح عملیات نجات فرد مفقودشده در سیلاب اخیر اظهار کرد: ساعت 18 پنجشنبه 26 تیرماه خبر مفقود شدن فردی میان سال به علت وقوع سیلاب در روستای شیخ شهرستان بجنورد به سامانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گزارش داده شد.

  وی افزود: تیم های جست وجوی جمعیت هلال احمر استان از ساعت 18 و 30 دقیقه عملیات جست وجو را با 9 تیم عملیاتی شامل 30 نفر از امدادگران و نجات گران آغاز کرده و تا ساعت 23 به جست وجو ادامه دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات از خودروهای کمک دار، آمبولانس و ارتباطات سیار هلال احمر استان در منطقه جست وجو استفاده شد ادامه داد: با توجه به شرایط جوی، جغرافیایی و تاریکی هوا، عملیات جست وجو از ساعت 6 صبح جمعه 27 تیرماه از سر گرفته شد و تیم های امدادی به جست وجو برای یافتن فرد مفقودشده ادامه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرد مفقود شده در سیلاب خراسان شمالی پیدا شد

یک فرد مفقود شده در سیلاب خراسان شمالی پیدا شد