مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 23:552020-07-17دانش

جذب دانشجوی خارجی با آموزش مجازی در اولویت وزارت علوم قرار گرفت


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به شرایط فعلی، وزارت علوم از روش های جدیدی برای جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه های کشور استفاده خواهد کرد و جذب دانشجوی خارجی براساس آموزش مجازی در اولویت برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، یکی از برنامه اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بین المللی سازی دانشگاه ها و افزایش جذب دانشجویان خارجی است.

به طوری که جذب 75 هزار دانشجوی خارجی و بین المللی تا پایان برنامه ششم توسعه در کشور  در نظام آموزش عالی هدف گذاری شده است.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتوگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره سیاست وزارت علوم برای تحقق برنامه جذب بیشتر دانشجویان خارجی و بین المللی، گفت: وزارت علوم برای جذب دانشجویان خارجی و بین المللی در دانشگاه های کشور دارای 3 سیاست اصلی است و با توجه به شرایط فعلی، از روش های جدیدی برای تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد.

*رویه فعلی، جذب دانشجوی بین المللی با آموزش مجازی است وی توضیح داد: سیاست اول، پیگیری آموزش حضوری برای دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه های کشور است.

صدیقی گفت: سیاست دوم، به کار گیری ترکیبی از شیوه آموزش حضوری و آموزش غیرحضوری برای دانشجویان خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجوی خارجی با آموزش مجازی در اولویت وزارت علوم قرار گرفت

جذب دانشجوی خارجی با آموزش مجازی در اولویت وزارت علوم قرار گرفت