مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 23:452020-07-17اجتماعي

نتایج آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هفته اول مرداد اعلام می شود


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی هفته اول مرداد اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر با بیان اینکه تمام هم و غم ما این است که سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اجرا شود، اظهار کرد: اگر می گوییم 2030 جز خیانت چیز دیگری نیست، باید روی این سند تحول سرمایه گذاری کنیم که به تنهایی وظیفه آموزش و پرورش نیست و تمام دستگاه ها باید همکاری کنند.

وی با اشاره به پیشنهاد ارائه یک طرح مشترک میان وزارت آموزش وپرورش و مجلس با موضوع ساماندهی نیروی انسانی، گفت: میان طرح و لایحه تفاوت است؛ اگر همکاران مجلس با طرح خالی وارد شوند یقینا شورای نگهبان ایراد اصل 75 می گیرد و رد می شود.

پیشنهادم این است که در آن جلسات مشترک حتما از دکتر نوبخت و دکتر انصاری هم در کمیسیون آموزش دعوت شود که مغایرت اصل 75 در این طرح مشترک دیده نشود.

احمدی لاشکی افزود: اگر اینها با هم حضور داشته باشند موضوع یا در بودجه سنواتی دیده می شود یا بالاخره برنامه ای تدوین می شود؛ از این مجلس انتظار داریم در برنامه پنج ساله توسعه هفتم این موضوع سیاست های کلی نیروی انسانی لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هفته اول مرداد اعلام می شود

نتایج آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هفته اول مرداد اعلام می شود