مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 11:052020-07-17سياسي

پرونده معابر بانام های تکراری در مشهد تا پایان شورای پنجم بسته می شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: در ادامه تثبیت و تغییر نام معابر همنام سطح شهر، لایحه دوم شهرداری در این خصوص، مردادماه امسال به صحن علنی شورا می آید و امیدواریم تا پایان شورای پنجم پرونده معابر بانام های تکراری بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، احسان اصولی بابیان اینکه 30 نام در 90 معبر شهر مشهد تکرار شده که مشکلات بسیاری را برای آدرس دهی ساکنین و از همه مهم تر دستگاه های خدمات رسان همچون اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی داشته است، اظهار کرد: بر اساس همین موضوع، سال گذشته طی مصوبه ای، شهرداری مکلف شد همه جوانب این موضوع را موردسنجش و بررسی قرار دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در ادامه گفت: موضوع نام گذاری معابر از حساسیت های بالایی برخوردار بوده و کار ظریفی است پس باید با دقت بیشتری نیز دنبال شود؛ بنابراین دغدغه مندی را با تعریف شاخص هایی چون قدمت، طول معبر، رضایت ساکنان و مرسوم و متداول بودن نام معبر در بین شهروندان به حداقل رساندیم.

وی با اشاره به جلسه علنی اخیر شورای شهر مشهد که لایحه تثبیت و تغییر نام برخی معابر شهر که دارای عناوین تکراری صاحب الزمان(عج) ، ابن سینا ، ابوذر و ارشاد بودند به تصویب اعضای شورا رسید، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده معابر بانام های تکراری در مشهد تا پایان شورای پنجم بسته می شود

پرونده معابر بانام های تکراری در مشهد تا پایان شورای پنجم بسته می شود