مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-17سياسي

جزییات پروازهای امارات به تهران


مدیر کل شرکت شهر فروگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: از امروز پروازهای تهران - دوبی - تهران توسط شرکت هواپیمایی امارات راه اندازی شده است که با شرایط خاصی همه هموطنان می توانند هر روز به این کشور پرواز داشته باشند.

- مدیر کل شرکت شهر فروگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: از امروز پروازهای تهران - دوبی - تهران توسط شرکت هواپیمایی امارات راه اندازی شده است که با شرایط خاصی همه هموطنان می توانند هر روز به این کشور پرواز داشته باشند.

علی کاشانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت هواپیمایی امارات برنامه خود را برای از سرگیری پروازها به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را اعلام کرد که نخستین پرواز این ایرلاین خارجی پس از حدود شش ماه حدود ساعت 11 صبح امروز به مقصد دوبی حرکت کرد.

وی افزود: از امروز 27 تیر ماه یک پرواز روزانه در مسیر تهران - دوبی - تهران با هواپیمای بویینگ 777 انجام خواهد شد و پرواز برگشت حدود یک ساعت بعد از امارات به مقصد فرودگاه امام(ره) صورت می گیرد.

مدیر کل شرکت شهر فروگاهی فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه داد: از آن جاکه هواپیمایی امارات پروازهای کانکشنی زیادی به اقصی نقاط مختلف جهان دارد این پرواز حائز اهمیت است و مسافران ترانزیتی مدارک خاصی نیاز ندارند و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک ایرلاین های داخلی که قبلا به این مقصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پروازهای امارات به تهران

جزییات پروازهای امارات به تهران