مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-17ورزشي

نام یدالله طارمی با شعر و شیراز آمیخته است


شعر «بهار نارنج» به یاد و بزرگداشت یدالله طارمی برگزار و در این مراسم از او با عنوان شاعری بنام و ارزشمند حوزه ادبیات بومی شیراز یاد شد.

- شعر بهار نارنج به یاد و بزرگداشت یدالله طارمی برگزار و در این مراسم از او با عنوان شاعری بنام و ارزشمند حوزه ادبیات بومی شیراز یاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شعر بهارنارنج به منظور گرامی داشت یاد یدالله طارمی در مرکز شیرازشناسی شهرداری (باغ بعثت) با حضور معاون شهردار شیراز و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و چند تن از شاعران،فرهنگوران وخانواده او با حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و شهروندان نیز به صورت زنده از طریق شبکه های اجتماعی به این محفل ادبی پیوستند.

مرتضی جعفری - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز - در این مراسم با بیان این که یدالله طارمی ادامه دهنده راه مرحوم بیژن سمندر بود، ابراز امیدواری کرد، شاگردان طارمی بتوانند جای خالی او را به گونه ای شایسته پر کنند.

او در ادامه گفت: لهجه شیرازی از شیرین ترین لهجه های زبان فارسی است که شاید به دلیل بی توجهی به این زبان بومی رو به نابودی بود و خوش قریحگی، ذوق و دغدغه مرحوم طارمی که به خلق آثاری ارزشمند به این لهجه انجامید، سبب شد اهمیت این لهج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام یدالله طارمی با شعر و شیراز آمیخته است

نام یدالله طارمی با شعر و شیراز آمیخته است