مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-17بين الملل

المسماری: از هیچ یک از پایگاه های خود عقب نشینی نکرده ایم


سخنگوی فرماندهی کل ارتش شرق لیبی ضمن اشاره به ادامه نقض های ترکیه در لیبی، اعلام کرد، نیروهای مسلح ارتش از هیچ یک از پایگاه های خود عقب نشینی نکرده اند.

- سخنگوی فرماندهی کل ارتش شرق لیبی ضمن اشاره به ادامه نقض های ترکیه در لیبی، اعلام کرد، نیروهای مسلح ارتش از هیچ یک از پایگاه های خود عقب نشینی نکرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد المسماری، سخنگوی فرماندهی کل ارتش ملی لیبی در اظهاراتی به سایت اسکای نیوز گفت، ترکیه به دنبال تبدیل شهر مصراته به پایگاهی برای اداره عملیات خود است و همچنان مزدوران و تجهیزات نظامی به لیبی می فرستد.

وی در ادامه گفت، نیروهای ارتش شرق لیبی از هیچ یک از پایگاه های خود در کشور عقب نشینی نکرده اند.

المسماری افزود، سخنان عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر درباره خط قرمز بودن سرت - الجفره عملی شده و مصر درباره لیبی پیام های مهم و قدرتمندی فرستاده است.

سیسی روز پنجشنبه در دیدار با قبایل لیبی گفته بود، قاهره اجازه نخواهد داد خط قرمز سرت - الجفره زیر پا گذاشته شود و نباید لیبی تحت کنترل شبه نظامیان و تروریسم باشد.

رییس جمهوری مصر در دیدار با شیوخ و افراد سرشناس قبایل لیبی که با شعار مصر و لیبی یک ملت بوده و یک سرنوشت دارند ، برگزار شد، اعلام کرد که باید درگیری ها در لیبی متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المسماری: از هیچ یک از پایگاه های خود عقب نشینی نکرده ایم

المسماری: از هیچ یک از پایگاه های خود عقب نشینی نکرده ایم