مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-17فرهنگي

تولید بازی گوهر شب چراغ در کانون پرورش فکری


بازی مهره و صفحه «گوهر شب چراغ» با اقتباس از مثنوی معنوی، طراحی و آماده تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است.

- بازی مهره و صفحه گوهر شب چراغ با اقتباس از مثنوی معنوی، طراحی و آماده تولید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 10 بازی رومیزی و کارتی برگرفته از آثار فاخر ادبیات کهن فارسی و ادبیات معاصر از مجموعه میز بازی ایرانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

بازی مهره و صحفه گوهر شب چراغ یکی از بازی های این مجموعه است که با اقتباس از مثنوی معنوی و بر اساس داستانی با همین نام از سوی مهنام منفرد برای کودکان بالای هفت سال طراحی شده است.

طراح بازی گوهر شب چراغ در مورد پروژه طراحی بازی های رومیزی با الهام از ادبیات فارسی گفت: این پروژه از سوی آیدین مهدی زاده تهرانی شکل گرفت و در جلسه های توجیهی که طی یک سال گذشته برگزار شد ایده ها قدم به قدم پخته تر می شد.

مهنام منفرد با اشاره به اینکه سرگرمی گوهر شب چراغ برگرفته از داستان گاو دریایی و گوهر شب چراغ مثنوی معنوی مولاناست، افزود: اولین دلیل انتخاب کتاب مولانا از بین متون ادبی کهن، علاقه شخصی به حضرت مولانا بود و دلیل دیگر بن مایه های داستان های مولانا هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بازی گوهر شب چراغ در کانون پرورش فکری

تولید بازی گوهر شب چراغ در کانون پرورش فکری