مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-17بين الملل

ابراز امیدواری پامپئو برای برگزاری نشست مجدد کره شمالی و آمریکا


وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که نشست دیگری بین کره شمالی و آمریکا در سال جاری میلادی برگزار شود اما همچنان بابت این مساله تردید وجود دارد.

- وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که نشست دیگری بین کره شمالی و آمریکا در سال جاری میلادی برگزار شود اما همچنان بابت این مساله تردید وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفتگویی با شبکه خبری فاکس نیوز گفت، هنوز شواهدی وجود دارد که دو طرف می توانند به پیشرفت برای برگزاری نشست دیگری بین دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: نشستی بین دو طرف برگزار نمی شود مگر اینکه آنها بتوانند به پیشرفتی در این باره دست پیدا کنند.

موضع واشنگتن درباره احتمال برگزاری نشست دیگر بین رهبری کره شمالی و رییس جمهوری آمریکا با هدف خلع سلاح اتمی کره شمالی همانند سابق است.

وزیر خارجه آمریکا ادامه داد: ما به دنبال راهی برای آوردن برگزاری چهارمین نشست بین رهبران دو کشور هستیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می گیریم.

اما مساله موجود، زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است و من هنوز تردید دارم که بتوان دو طرف را برای حضور در نشست دیگری متقاعد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری پامپئو برای برگزاری نشست مجدد کره شمالی و آمریکا

ابراز امیدواری پامپئو برای برگزاری نشست مجدد کره شمالی و آمریکا