مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-17سياسي

ماجرای پروژه جهانی «ترویج بی توجهی نسبت به عفت در پوشش و گفتار»


معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: پروژه «ترویج بی توجهی نسبت به عفت در پوشش، رفتار و گفتار»، پروژه ای جهانی و 200 ساله است.

- معصومه حکیمیان کارشناس ارشد تاریخ و فلسفه تربیت و معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در گفت وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری فارس، بد پوششی در جوانان و نوجوانان را متأثر از عوامل مختلف فرهنگی و اجتماعی توصیف و اظهار کرد: گاهی علت بد حجابی و بدپوششی در جامعه، جو حاکم بر جامعه است.

وی افزود: برخی از جوانان از نظر رفتاری و گفتاری عفیف و مقید هستند اما به لحاظ پوشش چندان تقیدی به حجاب شرعی ندارند و ریشه این نوع رفتار به تاثیر گرفتن از جو جامعه برمی گردد به اصطلاح جوگیر می شوند.

حکیمیان با اشاره به اینکه جو حاکم بر جامعه ممکن است توسط عوامل داخلی یا خارجی به سمت بدحجابی سوق داده شود، گفت: نوعی جوگیر شدن باعث این اتفاق می شود، متاأسفانه ضرب المثل خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو در این موضوع در بسیاری اوقات در کشور ما رخ می دهد.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: برخی با وجود اینکه به عفت معتقد هستند و دوست ندارند کسی با نگاه ناپاک به آنها بنگرد یا ملعبه آدم های مریض شوند اما وقتی وارد جامعه می شوند و می بینند که تعداد قابل توجهی از افراد پوشش نامناسبی دارند اینها نیز تحت تأثیر همان جو به بدپوششی روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پروژه جهانی «ترویج بی توجهی نسبت به عفت در پوشش و گفتار»

ماجرای پروژه جهانی «ترویج بی توجهی نسبت به عفت در پوشش و گفتار»