مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-16سياسي

توزع 60 بسته غذایی در میان محرومان زنجانی


جوانان مسجد داودقلی در لبیک به ندای رهبری با تهیه 60 بسته غذایی و توزیع آن در بین محرومان و نیازمندان زنجانی به ندای رهبری در کمک به آسیب دیدگان کرونا لبیک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جوانان، مسجد داودقلی با فرماندهی امام جماعت جوان و پرانگیزه این مسجد حجت الاسلام علی اصغر ولایتی پس از  فرمان مقام معظم رهبری در جلسه ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر آغاز موج دوم کمک مومنانه در کشور با سرعت تمام در عصر روز فرمان رهبری، اقدام به تدارک و تقدیم بسته های غذایی و بهداشتی به خانواده های نیازمند و شناسایی شده کردند.

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ما خود را سرباز رهبر و همدرد مردم می دانیم، درد مردم درد ماست وخودمان را با افتخار تمام نوکر مردم می دانیم و تا حد توان با جوانان پای کار و مومن و انقلابی برای کمک به محرومان جامعه تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تعداد 60 بسته غذایی از سوی جوانان مسجد داودقلی در راستای کمک به نیازمندان فراهم شد، گفت: هر بسته غذایی بین 3 تا 3.

5 میلیون ریال ارزش داشت.

وی در مورد محتوای بسته های کمکی به نیازمندان گفت: محتوای این بسته ها و سبد غذایی، گوشت، برنج ، مرغ، عسل، ماکارونی، رب و حبوبات است که علاوه بر آن مواد بهداشتی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزع 60 بسته غذایی در میان محرومان زنجانی

توزع 60 بسته غذایی در میان محرومان زنجانی