مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-16اجتماعي

جزییات جدید از خسارت سیل به 5 شهرستان آذربایجان شرقی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی جزییات خسارت سیل به پنج شهرستان استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عجب شیر، محمدباقر هنربر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان عجب شیر اظهار کرد: سیل روز بیست و یکم تیر ماه خساراتی را در پنج شهرستان چاراویماق، مراغه، عجب شیر، مرند و شبستر به بار آورده است که عمده خسارت ها در بخش های کشاورزی، زراعی، باغ ها، مسکونی، زیر بنایی، راه های روستایی، معابر، امکان دامی، اسباب زندگی و تاسیسات آب شرب است.

وی افزود: سیل اخیر در روستاهای شهرستان عجب شیر هم خساراتی بار آورده که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی را به معابر داخل روستاها و پل بین مزارع در رودخانه قلعه چای مزارع، باغات و بخش کشاورزی وارد کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: میزان خسارت ناشی از سیل توسط فرمانداران در حالی ارزیابی بوده و بازگشایی مسیل ها و لایروبی رودخانه ها و معابر نیز در حال انجام است، آب منازل تخلیه شده و اقدامات لازم توسط فرمانداران و شهرداران انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ادارات باید هرچه سریع تر میزان خسارت وارده را برآورد کنند افزود: چون امکانات شهرستان جوابگوی این حادثه نیست، از امکانات استانی برای رفع مشکلات بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از خسارت سیل به 5 شهرستان آذربایجان شرقی

جزییات جدید از خسارت سیل به 5 شهرستان آذربایجان شرقی