مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-16بين الملل

بولتون: ترامپ هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است


مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با یک رسانه فرانسوی اعلام کرد رییس جمهور آمریکا هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است، زیرا فکر می کند که از طریق مذاکره می تواند به توافق بهتری در مقایسه با برجام دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از jسنیم، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا روز پنج‌شنبه در مصاحبه با شبکه خبری فرانس 24 با اعلام اینکه دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران به‌منظور دستیابی به توافقی بهتر است، از این رویکرد رییس‌جمهور کشورش انتقاد کرد.

جان بولتون که سپتامبر گذشته (شهریورماه 98) به دلیل اختلافات جدی با دونالد ترامپ از سمت خود به‌عنوان مشاور امنیت ملی کنار رفت، در خصوص تلاش‌های ترامپ برای مذاکره با ایران به فرانس‌24 گفت: «دونالد ترامپ با وجود تحریم‌های بسیار شدیدی که علیه ایران وضع کرده، هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است، زیرا فکر می‌کند که می‌تواند به توافقی بهتر در مقایسه با برجام دست یابد.

اما به نظر من این دیدگاه ترامپ فاصله زیادی با واقعیت دارد.

»بولتون در ادامه با انتقاد از دونالد ترامپ به دلیل تأخیر در خروج از برجام گفت: «ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی خود می‌گفت که به محض ورود به کاخ سفید از برجام خارج خواهد شد، اما 15 ماه طول کشید تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتون: ترامپ هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است

بولتون: ترامپ هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است