مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-16سياسي

عمل به دستورات قرآنی موجب نجات جامعه از نابسامانی های فرهنگی است


، اگر به دستورات قرآن عمل کنیم بسیاری از نابسامانی های اخلاقی، فرهنگی و حتی اقتصادی از جامعه رخت برمی بندد و مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

- گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: ، اگر به دستورات قرآن عمل کنیم بسیاری از نابسامانی های اخلاقی، فرهنگی و حتی اقتصادی از جامعه رخت برمی بندد و مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی عصر پنجشنبه در حاشیه مراسم برگزاری مسابقات قرآنی غرب استان که به میزبانی گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: قرآن به عنوان نسخه شفا بخش برای انسان نازل شده است تا از آن بهره کافی ببریم.

وی گفت: قرآن صرف استفاده ویترینی در خانه نیست، اگر به دستورات قرآن عمل کنیم بسیاری از نابسامانی های اخلاقی، فرهنگی و حتی اقتصادی از جامعه رخت برمی بندد و مشکلات کنونی را نخواهیم داشت چون قرآن برای شکل گیری مدینه فاضله است.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: گلپایگان شهر علم و فقاهت و مرجعیت است و مجالس قرآنی باید بیشتر برگزار شود البته بهره مندی از قرآن صرف برگزاری مسابقات قرآنی نباشد، فضای جامعه به سمت و سویی برود که به صورت ملموس از قرآن بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان باید با یک برنامه ریزی هدفمند و دقیق اهتمام بیشتری به موضوعات قرآنی و روضه خوانی شود تا وضعیت نابساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به دستورات قرآنی موجب نجات جامعه از نابسامانی های فرهنگی است

عمل به دستورات قرآنی موجب نجات جامعه از نابسامانی های فرهنگی است