مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-16سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی با کمبود نیروی انسانی مواجه است


منابع انسانی حاضر در این سازمان افرادی خالص و فعال هستند اما این تعداد از نیروها برای برنامه هایی که پیش رو داریم کفایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله حریزاوی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه بر اساس فرامین مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید دارای رویکرد تحول است، افزود: یکی از اولویت های این مجموعه در واقع شکل گیری پیوند امامت و ولایت است و بر این اساس به دنبال توسعه هرچه بهتر اجزا و نقش های سازمان هستیم.

وی با بیان این مطلب که به دنبال استفاده از نسل جوان و ترویج اندیشه ناب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی هستیم، اظهار داشت: همچنین ما به دنبال توسعه و ترویج شبکه عقلانیت و اندیشه ورزی در سازمان هستیم که در حال حاضر نیز در این زمینه فعالیت هایی انجام می شود.

معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر حدود 25 محور تحول در این سازمان مورد توجه است که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود و صرفاً به صورت تئوری و کاغذ باقی نماند.

وی اظهار کرد: منابع انسانی حاضر در سازمان تبلیغات اسلامی افرادی خالص و فعال هستند اما این تعداد از نیروها در قبال برنامه هایی که پیش رو داریم کفایت نمی کنند و نیاز به توسعه سرمایه اجتماعی داریم چرا که هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی با کمبود نیروی انسانی مواجه است

سازمان تبلیغات اسلامی با کمبود نیروی انسانی مواجه است