مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-16سياسي

لزوم استمرار برنامه های غدیر تا روز مباهله/استفاده هنرمندانه از حدیث ثقلین


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت روز مباهله، بر استمرار برنامه های عید غدیر خم تا روز مباهله تاکید کرد و گفت: - عزاداری ها از اول محرم آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری ظهر امروز در جلسه بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به اینکه این بنیاد، نقش هدایت و راهبری و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در حوزه غدیر را دارد، اظهار داشت: بنیاد غدیر به موازات بقیه دستگاه ها کار عملیاتی انجام نمی دهد و بلکه این بنیاد به ریاست امام جمعه یزد و دبیری اداره کل تبلیغات اسلامی، دیده بان اصلی این جریان مهم فرهنگی هستند و تلاش ما حرکت در مسیر معرفی غدیر با یک فرمان واحد و انسجام در طول مسیر است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از مناسبت ها و برنامه های اجتماعی شاهد انجام کارهای بسیاری هستیم اما نتیجه ای حاصل نمی شود، افزود: برای انجام کار موفق باید نقشه راه و محتوای غنی داشت و از موازی کاری پرهیز کرد.

حیدری تاکید کرد: همدلی دستگاه ها، کارشناسی کردن موضوعات مختلف و جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی از رسالت های اصلی بنیاد بین المللی غدیر است و اگر دستگاهی اعتباری دارد و به صورت تخصصی در حوزه ای کار می کند و ایده های تخصصی می خواهد، می توانیم با اتصال به مجموعه، کارهای جدید و جذاب ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استمرار برنامه های غدیر تا روز مباهله/استفاده هنرمندانه از حدیث ثقلین

لزوم استمرار برنامه های غدیر تا روز مباهله/استفاده هنرمندانه از حدیث ثقلین