مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-16پزشكي

80 مبتلای به کرونا در بخش های ویژه بیمارستان های فارس بستری هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز(26 تیرماه) اعلام کرد: 80 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل شدت بیماری در بخش های ویژه استان فارس بستری هستند.

- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز(26 تیرماه) اعلام کرد: 80 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل شدت بیماری در بخش های ویژه استان فارس بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر 80 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل شدت بیماری در بخش های ویژه استان فارس بستری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر علی اکبری بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در استودیو سلامت فارس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز، 190 هزار و 91 تست شناسایی و تشخیص این بیماری در آزمایشگاه های سراسر استان فارس انجام شده و تاکنون 24 هزار و 796 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات درمانی مناسبی که در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های استان انجام شده، تاکنون 20 هزار و 392 نفر بهبود یافته و از ایزوله خانگی خارج یا از بیمارستان مرخص شده اند.

اکبری افزود: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ارسالی از بیمارستان های سراسر استان فارس، در حال حاضر 1 هزار و 32 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان ها بستری شده اند که 80 نفر از این افراد به دلیل وخامت شرایط بالینی در بخش های مراقبت های ویژه بستری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 مبتلای به کرونا در بخش های ویژه بیمارستان های فارس بستری هستند

80 مبتلای به کرونا در بخش های ویژه بیمارستان های فارس بستری هستند