مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-16سياسي

شبکه سازی، هدف اصلی منطقه ویژه علم و فناوری است


شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف، هدف اصلی از ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان است و انتظار این است که کارهای برزمین مانده در حوزه اقتصاد دانش بنیان با استفاده از ظرفیت این منطقه عملیاتی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف، هدف اصلی از ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان است و انتظار این است که کارهای برزمین مانده در حوزه اقتصاد دانش بنیان با استفاده از ظرفیت این منطقه عملیاتی شود.

محمدرضا پورمحمدی در نخستین جلسه هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، با اشاره به ایجاد پنج منطقه ویژه علم و فناوری در کشور، افزود: با ایجاد این منطقه ظرفیت خوبی در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان برای استان به وجود آمده است.

E وی با اشاره به اهداف تشکیل مناطق ویژه علم و فناوری، اظهار کرد: در ابتدا تعریف روشنی از هدف، فلسفه و کارکرد این مناطق وجود نداشت و تصور این بود که این مناطق، وظایفی همانند دانشگاه ها یا پارک های علم و فناوری دارند.

وی افزود: قرار نیست نهاد جدیدی به شکل فیزیکی راه اندازی شود، بلکه این مناطق به شکل نرم افزاری، ارتباط بین بخش های مختلف را برقرار می کنند تا از رهگذر این ارتباط، کارهایی فراتر از شکل متعارف در حوزه فناوری و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی، هدف اصلی منطقه ویژه علم و فناوری است

شبکه سازی، هدف اصلی منطقه ویژه علم و فناوری است