مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-16اقتصادي

پروژه های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری تکمیل شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : پروژه های راکد و نیمه تمام سال گذشته سامانه های نوین آبیاری بایستی هر چه سریعتر تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه درجلسه ستاد سامانه نوین آبیاری که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های راکد و نیمه تمام سال گذشته سامانه های نوین آبیاری بایستی هر چه سریع تر تکمیل شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال 5000 هکتار سامانه نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در انتخاب پروژه های آبیاری بایستی دقت شود تا بهره برداران در اجرای آن مشارکت کنند و همچنین پیمانکاران متعهد در اجرای طرح باشند.

خمسه تأکید کرد: کلیه طرح های سامانه نوین آبیاری نوین که از محل اعتبارات سال 98 تأمین شده تا پایان آذر ماه به اتمام برسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بخش اعظمی از اعتبارات اجرای طرح های سامانه های نوین آبیاری به صورت دولتی است، افزود: در اجرای طرح ها بوپژه تکمیل و استانداردسازی طرح ها باید نظارت بیشتری صورت گیرد.

خمسه افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده برای تجهیز سامانه نوین آبیاری در استان، طرح های نیمه تمام را باید تکمیل کرد و به پایان رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری تکمیل شود

پروژه های نیمه تمام سامانه نوین آبیاری تکمیل شود