مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-16اقتصادي

افزایش قیمت ها درون شهرستانی و ساختگی است


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه جرایم صادره برای گرانفروشی بازدارندگی لازم را ندارد، گفت: افزایش قیمت ها درون شهرستانی و ساختگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود مرسلپور عصر پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر با بیان اینکه علاقه نداریم تا پرونده هیچ یک از اصناف و بازاریان شهرستان به تعزیرات حکومتی ارجاع شود، اظهار داشت: در هفته های اخیر به دلیل تحریم های اقتصادی و نوساناتی که در بازار ارز رخ داده شاهد افزایش قیمت مایحتاج مردم در بازار هستیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه جرایم صادره برای گرانفروشان بازدارندگی لازم را ندارد گفت: برخی متخلفان صنفی در مواجه با مأموران نظارتی می گویند ما را زود جریمه کنید به کارمان برسیم.

وی با بیان اینکه بخشی از افزایش قیمت ها درون شهرستانی و ساختگی است گفت: متأسفانه برخی افراد دلال از این وضعیت سو استفاده کرده و با جوسازی های نادرست به دنبال کسب منفعت نامشروع هستند که باید با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد.

فرماندار اسلامشهر با انتقاد از ضعف نظارتی دستگاه های مسئول در کنترل بازار شهرستان ادامه داد: همه ادارات از جمله صمت، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی باید به صورت جهادی در سطح شهرستان حضور داشته و بر قیمت اجناس و کیفیت کالاهایی که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت ها درون شهرستانی و ساختگی است

افزایش قیمت ها درون شهرستانی و ساختگی است