مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 13:052020-07-16سياسي

مرحوم سرحدی زاده تلاش وافری را برای تحقق مردم سالاری دینی انجام داد


حزب همبستگی ایران اسلامی در پیامی به مناسبت درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده تاکید کرد که آن مرحوم به عنوان سیاستمداری آزاداندیش و تحول خواه، تلاش وافری را برای تحقق مردم سالاری دینی و افزایش نقش مردم در اداره کشور از طریق فعالیت های حزبی و تشکیلاتی انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون در گذشت ابوالقاسم سرحدی زاده از مبارزان انقلابی و خستگی ناپذیر پیش از انقلاب و از مسئولان خدوم و شخصیت مردمی کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

آن مرحوم که در کارنامه درخشان خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی، سمت هایی همچون وزارت کار و امور اجتماعی در اوایل انقلاب و نمایندگی مردم در مجالس سوم، پنجم و ششم را عهده دار بود، آرمانی به غیر از خدمت به میهن و مردم عزیز ایران و کسب رضای خالق یکتا نداشت و در این مسیر عزمی راسخ و دوچندان را در حل مشکلات جامعه کارگری و ارتقای سطح زندگی آنان و همچنین انجام امور خیر و عام المنفعه از خود به نمایش گذاشت.

آن سعید فقید به عنوان یکی از بنیان گذاران حزب اسلامی کار و عضو ارشد خانه کارگر و سیاستمداری آزاداندیش و تحولخواه، تلاش وافری را برای تحقق مردم سالاری دینی و افزایش نقش مردم در اداره کشور از طریق فعالیت های حزبی و تشکیلاتی صورت داد و در این راه از هیچ کوششی مضایقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم سرحدی زاده تلاش وافری را برای تحقق مردم سالاری دینی انجام داد

مرحوم سرحدی زاده تلاش وافری را برای تحقق مردم سالاری دینی انجام داد