مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 12:402020-07-16ورزشي

ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان تبریز


مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خطر کارتن خوابی زنان در این شهر را تهدیدی دانست که پیش از تبدیل شدن به آسیب اجتماعی باید به آن توجه شود.

- مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد: خطر کارتون خوابی زنان تبریز را تهدید می کند که ضروریست پیش از تبدیل به معضل اجتماعی به آن توجه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد حسین حسن زاده در جلسه مشترک شهرداری منطقه 7 با نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، اداره کل سلامت و امور اجتماعی و سازمان های مردم نهاد در محل شهرداری منطقه، گفت: مشکلات فراوانی در حوزه اشتغال بانوان و جوانان طی سال های اخیر و بیش از همه در تبریز وجود داشته که تاثیرات ناشی از آن ها شرایط بانوان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی بیان کرد: شهرداری تبریز در راستای منافع شهروندان و توسعه شهر، از توان سازمان های مردم نهاد برای کارآفرینی و درآمدزایی برای اقشار آسیب پذیر بهره خواهد برد.

وی با بیان این که شهرداری تبریز بسترهای لازم برای فعالیت های نهادهای مردمی برای توانمندسازی و کارآفرینی را فراهم خواهد کرد، اظهار کرد: ایجاد مرکز نمایشگاهی ثابت با امکان فعالیت هزار نفر برای کارآفرینان هنری که مشکلات اجتماعی داشته و یا جزو اقشار آسیب پذیر هستند با همکاری صندوق امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان تبریز

ضرورت توجه به خطر کارتن خوابی زنان تبریز